filling my emptiness with walmart cheesecake

fckyeahundergroundhiphop:

fuegoking:

WHAT. THE. FUCK.

The rarest most illest shit I’ve ever seen in my entire LIFEE

(Source: vinebox)

I feel like a pet in this house always waiting for Jeff not to stay busy anymore so he can give me attention.

whatmariadidnext:

My suspicions are confirmed

whatmariadidnext:

My suspicions are confirmed

(Source: twistedwindsox)

You guys wanna know what I did today?

NOTHING

If I had another heart I’d let you break that one too.

Unknown  (via baby3)

Yall mothafuckas need to stop romanticizing this abusive relationship bullshit goddamn it go love yourself a little will ya

whitegirlsaintshit:

please remember

no matter how good a white boy looks,

there’s 98.3% chance that he’s corny as hell and an absolute fuckboy.

(Source: kira231997)

fashizblackdiary:

Celebration of natural hair.

Photos by Aurélie Flamand and Hairstyle by Sephora Joannes.

(Source: mamashug)

Someone get me outta here omg I’m so serious

curvellas:

being a carefree black girl has nothing to do with actually having no cares. to me it literally just means being alive and carving out tiny pockets of happiness and freedom in this shitty ass society that is trying to mentally destroy you for existing.

skyetownsend:

Goals.

skyetownsend:

Goals.

phanphanphan:

part of me wants to do really well in school and get an amazing job and the other part of me just wants to lie on the floor and do nothing ever because i’m gonna die in the end anyway